Tre rätt en fredag

Vilken flickvän jag är. Jag bara slängde ihop en trerätters sådär vips. Eller jag slängde ihop en tvårätters medan karln på beordran var och handlade den sista rätten - en stor godispåse. Och vips kanske det inte heller var eftersom köket nu ser ut som något du annars endast ser i katastrof-filmer. Men det är väl det helger är till för, att städa upp all galenskap man ställt till med men inte hunnit städa upp efter under veckan. Så det är lugnt för gott var det.

Den tredje rätten (alltså godispåsen) intogs i soffan framför dart (och då intogs inte påsen utan såklart innehållet i påsen). För jo, (som ni som håller koll på twitter och mig märkt) tittade vi på dart av alla sporter och tv-program. Jag skulle kunna ägna ett helt inlägg åt detta fredagsnöje, men nöjer mig denna gång med att konstatera att den kompletta förvirringen i början sakta men säkert byttes ut mot stojande och stimmande och ivrigt hejande på han i rosa tröja.

Nu ska jag sova. Vi ska ta oss ut på äventyr imorn. Till cervera och Media Markt. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hej, förlåt för sent svar, har inte kollat bloggen på två dagar. Här finns en lista över alla Kivilyktor ever made (varning för starkt beroendeframkallande bilder)



http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/file/tuotteet_sisustaminen_kivi_kivi/$file/Kivi.pdf



Pdf:en finns att hitta på iittala.com --> products --> kivi --> read more --> See all Kivi candle holders (inte särskilt lätt att hitta med andra ord)

2011-01-08 @ 10:36:56
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0