Som Eva i Björnes magasin

Back on track. Har nu lämnat höstterminen 2010 bakom mig och ser fram emot VT2011 (såklart inte, men ni fattar, håller skenet uppe).

Och vad gör man när man har skrivit en tenta (och avklarat 46 hp på en termin, japp jag är stolt). Man går såklart på stan. Och när man kommer hem - så pysslar man. Så jag har sprungit omkring här hela eftermiddagen/kvällen med knappnålar, tyg, snöret, spikar, kort, saxar, strykjärn och you name it. Det börjar bli riktigt riktigt mysigt här hemma, om jag får säga det själv. Och jag kan verkligen märka hur min stil har ändrats under tidens gång, så det är nog bra att inte göra som många vill (absolut inklusive jag) och köper och fixar allt direkt när man flyttar in. Bättre att låta det växa fram. Synd att varken jag eller karln har begåvats med någon form av tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0