På vägen hem

På väg hem från jobbet, kissnödig som få. Och som om det inte var nog är jag gräsänka dagen till ära (eller konsultänka kanske man ska börja kalla det, har mina aningar om att det bli en del sånt i framtiden). iPoden dog nyss också så jag sitter här och funderar på vad kvällen ska bjuda på. Min plan var att städa men är allt annat än sugen efter fyra timmars bråkande med kunder som tycker att betala räkningar via internet är att göra allt bankens arbete. Annat förslag är att välja bilder att framkalla framför handbollen eller försöka hitta en tulpanvas nere i förrådet. Oavsätt vad ska jag fört bege mig till Ica för att inhandla den ultimata hemma-själv-maten, risgrynsgröt.

Måla naglarna kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0