Fond of me

Jag har betalat alla mina räkningar idag och det var banne mig länge sedan jag hade så mycket kvar på kontot efter den holmgången. Pris och lovord till extrajobb. Nu ska pengar sparas till Kina så ni kommer fortfarande få dras med damen "sorry, inte råd" när ni föreslår någon aktivitet, men ändå. Glädjande. Och eftersom jag är så tacksam för banken tänkte jag mig att jag kunde återgälda det hela genom att investera mina små slantar lite. Så, shoot, och ge mig ett råd på en bra, lagom riskfylld, fond jag kan stötta med nån peseta i månaden.


Update: Hittade en Norge-fond. Oväntat att när alla andra fonder ligger på ett pris runt 30-lappen inhandlas Norge-fonder för den ringa summan 198000 kronor. Det blir nog inte den.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jajemen, på riktigt! Kardemumma e läskigt. :-)



Kan du inte kika på lite fonder till mig också. Jag satt o letade igår, men det är ju en djungel så jag la ner. :-(

2011-01-26 @ 07:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0