Hemsurfning

Den första frågan herr Schyffert och herr Lindström ställde till publiken under 'ljust och fräscht' var hur många som hade hemnet-surfat idag. I runda slängar var det väl 80% någonting, och resterande 20 hade säkert varit och sprungit i inredningsbutiker under tiden eller nåt. För alla är vi väl inne på hemnet lite då och då, eller? Vi är i alla fall, och idag hittade vi vår lägenhet. Mycket dumt, eftersom vi absolut inte ska köpa någon lägenhet just nu. Inte ens i närheten (tidsmässigt alltså). Vi skulle väl i och för sig kanske överväga ett förvärv om det dök upp något för en tjuga plus minus en tia, men det bara för att det passade vår ekonomi så förträffligt för tillfället.

Dagens favoriter är hur som helst:
Uno, Dos, tres.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack som fan, Johanna!

Nu har jag legat och kollat på lägenheter i en timme tack vare dig (fråga mig inte varför jag läser bloggar klockan 6 på morgonen...) Och så har jag hittat ett nybygge som bara är...perfekt! Fan.

2011-02-16 @ 07:27:28
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0