Hemma

Hemma igen efter en helg som kan gå till världshistorien som den minst krävande helgen någonsin. Det enda arbete jag utfört har varit det att se till att det ständigt funnits något ätbart (för färgämnen i godis ÄR också ätbart, så ni vet) i munnen min. Nu ligger jag i min säng och har pecis avslutat helgläsningen. Inköpt i fredags, slut nyss. Måste innebära ett bra betyg, eller som sagt en oerhört oproduktiv helg. Men i det här fallet går jag på betyget. Läs!


Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

Kommentarer
Postat av: Hulda

okej sjukt roligt ju :) denna boken är sjukt bra det är bara det att jag tycker inte om att läsa :/

2011-02-14 @ 17:39:53
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-14 @ 18:14:27
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0