Funny

Schemat för dagen fungerade exemplariskt. Jag var på varje ställe jag skulle vara på OCH, hör och häpna nu alla som känner mig väl, jag var i tid till allt. Jag fick även en semla, vilket var ett trevligt inslag i en annars ganska trist dag matmässigt.

Som grädden på moset avslutades dagen med två sådana där oerhört roliga småsaker. Ett; Fredda har fått post idag. Han är utvald till domare i svensktoppen, och för er som då inte känner honom så väl; det finns INGEN som kan tänkas vara sämre lämpad som domare i svensktoppen. Speciellt när det är 'melidofestivalspecial'. Nu ska han väl i och för sig bara rösta sådär hemmifrån, men jag kunde inte sluta tänka mig honom sittandes i en panel à la Idol eller Let's dance med en glittrig kostym och döskallehalsband och vifta med siffror till höger och vänster. Han skulle ge alla låtar bottenbetyg på ren princip. Det tyckte jag var kul. Två; det visar sig att en av medverkarna i mitt alla-tiders-favorit-youtube-klipp är ny medlem i Jur6 (alltså mitt gamla festeri, ni vet). Det i sin tur innebär att jag typ kommer kunna få hans autograf. Det tyckte jag också var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0