Dagens kramp

Jag har förstått/börjat ana att den här bloggen har fått några "nya" läsare. Och med "nya" menar jag då personer vars soffa jag inte personligen druckit vin i, grinat i, tittat på Änglagård (1 eller 2) i eller sminkat mig i - typ. Detta innebär att jag nu har drabbats av någon form av skrivkramp. För de där människorna vars vars soffor jag har invaderat genom åren är jag nu rätt säker på att de kommer fortsätta läsa, om inte annat för att de tycker synd om mig för hur mycket strunt en människa kan få ur sig. Ni andra har jag däremot lite sämre koll på. Vad vill ni ha av mig liksom?

Vi vet ju alla att detta inte är och antaglien aldrig kommer bli en modeblogg. Men va 17, jag ger till och med det ett försök så får vi se vad ni tycker. Dagens outfit, I give you.


Byxor: mjukisar från innebandytiden - alltså ca 10 år sedan.
Tröja: lager på lager skulle man kunna kalla det. Underställ (ocksp ca 10 år på nacken), t-shirt och hood-tröja från universietet i Kapstaden, träningsoverallsjacka från innebandytiden och lånad (modern) tröja från Pettersson.
Mössa: Freddas (och svettig)
(i bakgrunden, ett (vad jag antar) stulet skidfodral som jag fått av mamma. Det står Nettan Gustavsson på det)


De vackra skorna som är de dyraste jag någonsin köpt tror jag. Salomon, finns på Intersport.

Kommentarer
Postat av: cisci

mer mode bloggning från dig tack. det är ju fantastiskt underhållande. <3

2011-02-19 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0