It's a beautiful day



Idag är en sådan där bra dag. Morgonpromenaden gick galant, jag är fortfarande hög av glädje över hur många som orkade svara på mitt bedjande om uppmuntran, det är 13 ynka dagar kvar till äventyr, det finns så mycket bra folk i världen som ställer upp för andra människor, solen lyser och värmer och imorgon åker vi mot familjehäng i skärgårdsmiljö. Visst, jag jobbar så det kunde såklart vara bättre, men det är bara 7½ dag kvar och varje minut jag spenderar här kommer jag med glädje ta igen i ett köpcentrum i USA. Och till kvällen blir det löptur samt att jag återigen får hänga med världens bästa människa, pojkvän. Jag har det inte alltför tokigt jag inte. 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeej! Vad är det för app som gör dessa bilder? Me waaant :)

2011-08-04 @ 20:47:55
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0