Beuty and the cheap



Jag har de senaste åren använt mig av sådaan dära dyra krämer från darphin och decleor och jag kan inte säga annat än att de är super. Hade en hud-dipp för några månader sedan, men efter lite motion blev det bättre så jag antar att man inte kan skylla allt på vad man smetar i ansiktet. Nu lagom till resan så är det hela slut i alla fall och om jag har råd med 2000 spänn i krämer, not so much. Så jag skickade pappa (?) som kurir upp till hotellet och han lyckades, med stor hjälp av diverse fruntimmer på telefon, få med sig budgetvarianterna hem till mig. Jag har testat de förut och kan ärligt säga att Kneipp är ett riktigt bra alternativ om man är student eller bara allmänt inte har pengar så det rinner som smör längs benen. En fuktexplosion för dagarna och en nattkräm för kvällarna. Och även om det kanske inte består av de där mirakelkurerna innehåller det endast vegetabiliska oljor - vilket efter vad jag förstår A och O inom hudvård. Deras badoljor är också to somna i badkaret for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0