All my bags are packed

USA-flag.jpg

Nu är vi så gott som färdigpackade. Det enda som saknas är väl tandborsten och hårsprayen som inte får ta plats i väskan förrän den obligatoriska "försöka fixa en omöjlig situation vad gäller fräschhet mitt i natten"-paniken har avklarats vid tre i natt. Jag har inte förinställt några inlägg så ni får glatt avvakta till att jag tar mig tid och bloggar, men vad jag har hört är inte internetuppkoppling ett av destinationens stora problem så det ska nog lösa sig. Vi anländer i alla fall först till San Francisco imorgon, 11.50 lokal tid (resten får ni räkna ut själva för det vet inte jag). Galet taggade är vi i alla fall, även om vi nu mest sitter som två dönickar och väntar på att sömnen ska komma som ett brev på posten.

Men nu kör vi, semester 2011 here we come.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åååååh, Ni kommer få en underbar resa - ta hand om er och njut av varje ögonblick! Hoppas du hann få mitt sms innan planet lyfte! Myyyys. Hälsa F och ha det så bra som allra helst!

2011-08-16 @ 09:56:17
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Maja

Ha det underbart!

Och förresten, självincheckningsdiskar är det bästa. Eller det bästa är att man kan checka in redan hemma framför datorn och boka sittplatser :)

Ha det grymt!

2011-08-16 @ 20:50:47
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0