The last day of april





Jag har väl aldrig varit något storfan av valborgsmässoafton. Tog många år innan jag över huvudtaget tog mig in till Leksand för att "dra runt" med övriga fjortisar - och väl där lessnade jag mest direkt, eftersom man på den tiden trodde det var högsommar från och med första smältdroppen från taken och därav såklart hade för lite kläder på sig. Så jag lämnar valborgsfirandet till de som gillar att bränna saker. Däremot fyller ju kungen år och jag är ju inte den som tackar nej till en tänd grill och trevligt sällskap. Därav packas systempåsen och matväskan och vi drar till norrare förorter för att hälsa på familjen Hanna.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Tacka vet jag skolavslutning och likadana virkade väskor i tron om att gruppen "she" (eller vad du jag och joanna nu kallade oss) skulle bli störst bäst o ballast. :-)

2011-04-30 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0