Påskstart

Idag var en sån där dag när jag kom hem från jobbet efter en kortdag och skulle plugga inför den stundande påskledigheten. Men jag tog och somnade i soffan istället. Låg här och sussade i goda två timmar, tror det är någon som är lite söndersliten just nu. Hela min kropp säger ifrån. Jag är redo att sova vid sju på kvällen, sover ändå dåligt när jag väl går och lägger mig och har fått utslag på bröstet och i pannen (för jag vägrar tro att det är finnar). Stressad gissar jag. Därför blir det superskönt att lämna böckerna hemma och imorgon dra till världens bästa Dalarna över påsk. Ska umgås med min (i och för sig) genomstressade familj, låta tiden gå vid farmors fikabord och kanske ta en vända på gymmet.

Så nu blir det packa i väntan på att karlns matlagning blir klar.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen! Åker du upp när jag åker hem!? Typiskt. Ha det skönt i alla fall och tänk inte på mig som är instängd på ett sjukhus hela helgen ;) ! PUSS

2011-04-22 @ 12:35:28
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0