Handledarträff

Nu har jag suttit i möte med handledare i tre timmar och svettats. Vilken skräck det är att skriva uppsats, konstant nära magsår och med en varierande stor ångestklump i halsen dagarna långa. Jag fick i alla fall inte mest skit men inte minst heller så nu blir det till att ta sig i kragen och köra gärnet fram till juni. Han sa att jag inte verkar helt fokuserad och där satte han då huvudet på den berömda spiken så det skrek om det. Så från och med nu blir det inget annat än att skriva uppsats och kanske jobba någon gång ibland. Ni får väl tillbaka den roliga Johanna ca 15 juni, för då ska jag vara fri som en fågel!


Två timmar till tåget hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0