Flower power




Det är vår i Stockholm. Ute, absolut med strålande sol men framför allt inne med fina "riktiga" blommor. Det luktar så gott så fort man öppnar ytterdörren. Blomman som förekommer på bild nummer två och tre har jag aldrig haft hemma förut, trots att det är sån där som säljs överallt. Jag köpte den när den var en liten lök och nu stoltserar den såhär. Jag ser ett som ett mirakel, men sen har jag ju lika gröna fingrar som en smurf också. Inte kan jag heller komma ihåg vad den heter, så snälla hjälp mig så jag kan köpa en ny när den här somnar in för gott.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Kram!

2011-04-09 @ 17:41:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0