En livsreflektion

Dåligt bloggande på senaste. Detta helt enkelt för att jag lessnade på att klaga över mitt liv och uppsats. Men med sol i sinne och torsdagens handledarmöte i färskt minne säger jag nu att det går bra. Jag ska klara av det där, det lovar jag mig själv. Det kommer nog inte leda till världsberömmelse, men om man siktar mot stjärnorna och allt det där. Och jag kommer ha ångest igen på måndag. Men nu vet jag att jag är på rätt väg i alla fall och att jag förhoppningsvis kommer vara klar med ett stycke examen till sommaren. Så nog med klagosång och in med sol och vår och en positiv Johanna. Nystart!


Let's say hooray!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kämpa på! =) Du är så duktig! Jag längtar också efter min examen, jag ska bara också ta tag i det där med skrivandet..... :)

2011-04-30 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0