Änka

I helgen är jag gräsänka. Karln har gett sig iväg för grabbhelg och jag valde, fönuftig som jag är, att inte följa med. Först var jag övertygad om att jag skulle plugga hela helgen, men partnern min förbjöd mig. Helg är helg, tydligen. Så jag har gått hela vecka och försökt komma på saker att göra istället. Nu har jag fått till så mycket i mitt lilla huvud så jag kommer få problem att hinna med allt, men då kanske uppsatsångesten håller sig borta i alla fall. Har förresten gjort ett litet genombrott idag (tror jag) så det känns lite bättre. Första pit-stoppet på helgschemat är hur som helst grillpremiär ikväll hos Pettersson. Så trots att det är rätt tidigt fortfarande så tar jag nu helg. Sätter på musik, målar naglarn och beger mig till Ica för att köpa kött. Kalas.


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Nä, va kul att ni åt risotto också :)



Men tack själv :) Va roligt att du gillar den, av bilderna att döma så ser det bättre och bättre ut hela tiden!

2011-04-15 @ 16:21:37
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0