The end of the day

Jahapp. Det där var väl inte riktigt vad vi tänkt oss. Jag ska villigt erkänna att jag inte har satt mig in i vad SD står för exakt, utan jag har tagit in det som meddelats genom media. Dessvärre har inte så mycket meddelats och jag tror verkligen att det är det vi ser resultatet på. Men vi kan väl hoppas att de inte är så farliga, men jag tvivlar. 95% ville inte ha in dem i riksdagen och det måste väl ändå betyda någonting. Jag älskar i alla fall detta land och jag hoppas att det löser sig.

Nu kan jag i alla fall släppa valet och återgå till studier. Inte idag då, det får bli imorgon. Nu ska jag blåsa ut ljusen i lägenheten (ansåg att hösten började idag av någon anledning) och gå och lägga mig. Själv. Usch.




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0