Tip me

Till att börja med kan väl ni läsare, som noterade mitt passnummer, större delen av personnummer samt alla mina vackra namn (och vad mer jag möjligen hade med) innan jag ändrade bilden i förra inlägget till en aningen mindre avslöjande variant, bara slänga den lappen och låtsas som om det aldrig hände.

Sen kan ni glädjas (igen) för mig som klarade femman. It was a first, har faktiskt aldrig i hela mitt liv sprungit så långt förut. Tragiskt. Men bra gick det. Nu firar jag fortsättningen på denna lediga kväll med en kopp blåbärste (det bästa) och chickflick på femman (den är antagligen mycket sämre) medan jag ämnar lusläsa tradera. Kvalitetstid. Någon som har några rekommendationer på auktioner som skulle passa mig?

Kommentarer
Postat av: rebecca

TACK!!! Det behövde jag verkligen höra, även fast jag inte vet om det är direkt sant... Såååååå trött!!! Dag 24, check - 16 to go. Saknar dig!

2010-09-29 @ 17:16:11
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0