Study study

Igår åkte jag till Stockholm. Det var en resa i sig där jag lugnt och skönt satt och pluggade på tåget när självaste Peter Antoine (eller hur det nu stavas - fotbollstysken ni vet) valde att störa mig inte mindre än tre gånger för att fråga om jag behövde hjälp - där jag satt med lagboken i knät. Han verkar inte vara så smart för han verkade inte fatta att mina mycket korta svar och demonstrativa neddykning i boken varje gång betydde att jag inte ville sitta och snacka goja med honom. Det räckte med att jag tjuvlyssnade mig till att han skulle vara med i dansfeber och tänkte "hur 17 ska det gå"?

Annars har jag besök i lägenheten. Kärleken har dragit till Stockholm så jag bytte ut honom mot en karl som är här och fixar vårt avlopp, det är väldigt mycket stopp. Superhett. Kanske ni tror men där har ni fel, han har precis börjat sprida en mycket skum doft som jag tror kan vara...avlopp. Annars borde han testa magen.

Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0