Största förloraren

Återigen fast i måndagens biggest looser-maraton. Sveriges version håller ju i ärlighetens namn inte alls samma klass som amerikanernas, men det är klart som fasen att det är kul att se en bekant i rutan. Och se hur han kämpar. Inte så att vi känner varandra alls, han vet nog inte vem jag är. Men vi har åkt buss tilsammans i sex år, vareviga dag. Så hejja hejja Spogge, du gör hela Leksand stolt! (Och det behövs, Leksingarna valde för bövelen in SD i riksdagen de också, usch.)

upd: fast det där var väl inte så smart...

Kommentarer
Postat av: tess

missade programmet och tur var nog det.. läste i ab vad som hände och jag mår fan asdåligt av att se honom i det där programmet. mår överhuvudtaget dåligt när man förödmjukar överviktiga människor.. håller med någon expert som sa att det är bara överviktiga människor man skulle göra så mot, inte någon annan "utsatt" grupp. usch, sådant här gråter jag över precis som det du skriver om i senaste inlägget. världen är fan pisskass ibland!

2010-09-21 @ 19:44:43
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: tess

alltså jag tycker verkligen att programmet är skitbra på det sättet, det hjälper verkligen människkor och det är nog säkert sista räddningen för många! grymt att det finns. tycker allt har varit bra förutom just den situationen och sen menade jag mest i allmänhet program och filmer som förlöjligar och driver med dem..! biggest loser är väl det bästa i sådana fall! dock tycker jag inte att någon ska behöva åka ut..man borde göra så att dom tävlar i lagen om att gå ner mest så som dom gör nu men alla får vara kvar och tävla till typ näst sista omgången då de tre bästa går till final. då har ju alla chansen till slutet:) det vet man ju bara med egen vikt, kroppar är olika och det tar olika lång tid och går i vågor hur man förlorar vikt. vore mest rättvist för syftet är ju egentligen att rädda människors hälsa ioch välbefinnande och där borde det inte finnas några förlorare om man nu kan säga så;)

2010-09-21 @ 22:28:28
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0