På äventyr

Nu åker jag till Stockholm och hälsar på fin


som antagligen inte gillar mig jättemycket längre nu när jag lagt upp en så fin bild...

Vi ska titta på lägenheten som vi ska bo sen. Det kommer bli trångt, men men! Sen ska vi shoppa också, han har ju fått sin första lön den lyckosten. Själv ska jag gå bredvid, för jag har inte fått mitt CSN än. Blir en stor utbetalning när den väl kommer - om den kommer. Maja ska springa Lidingöloppet på lördag så vem vet, det kanske blir en sväng till det. Förhoppningsvis ska jag hitta nån timme att slutföra min hemtenta också, som fortfarande befinner sig i kaosstadiet. Men man måste få lite kärlek ibland med, annars dör man.

Ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0