Överkänslig?

Men äsch, det var väl inte så farligt - ALLS!

Nu har vi röstat och snart vankas det valvaka i hemmet. Men först ska herrn lämna mig igen. Sin, citat; jävla tjejjävel. Jag gillar inte det här med särboende. Det är rent ut sagt skittrist att komma hem till en tom lägenhet varje dag och inte ha någon att prata med, eller bara irritera. Sen ses man på helgen och då måste man ta vara på den tiden så väldigt så att man nästan får dåligt samvete för att man tar sovmorgon (men bara nästan). Nä, mer samboende åt folket - eller i alla fall mig. Men strunt i det nu, bara en månad kvar typ. Och först ska det här valet avgöras. Ska man vara huslig och baka scones till gästerna??

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Jag håller med dig, mer sameboende till folket :) Mm, scones... om man skulle ta och baka sig lite scones till valvakan. Jag som har köpt hem marmelad och allt. Ja, så får det bli!

2010-09-19 @ 19:02:25
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma Andersson

HAHAHAHA! Nja, mer samEboende till folket vet jag inte riktigt om jag kan stå för. Men du förstod kanske vad jag menade ändå :)

2010-09-19 @ 19:03:31
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0