Mitt hus - en snäll vinkel

Om man skulle översätta säg tjernobyl-katastrofen till ett kök så skulle det bli vårt kök. Det är så illa så att jag inte ens vill och tänker ta ett kort på det. Det finns inte en gaffel i gaffellådan och ena diskhon har en stapel med tallrikar så hög så att den med råge tittar ut över kanten. Utöver själva diskhon finns det en hel del tallrikar i resten av köket också, med diverse saker (matrester antar jag) på. Så väljer min pojkvän att lämna huset. Smart kille det där, han ska min uppenbarligen inte underskatta.


Istället för att diska tittar jag hur som helst på tennis. Avnjöt tidigare en smoothie också, som dock renderade ännu mera disk...

Kommentarer
Postat av: Joanna

hur mycket tallrikar har ni egentligen. först alla lortiga du pratar om som dräller överallt... sen är det ju dessutom fullt i diskstället. färre tallrikar, mindre disk. iaf per disktillfälle.



jaja. jo. jag tycker det är elakt att nån ska åka hem överhuvudtaget. tycker det sa dela upp de där prispengarna så att den som går ner mest varje vecka får en delsumma, och att de som går ner minst får någon sorts straff. det är ju liksom inte paradise hotell där man får ligga lite mindre när man åker hem ( eller kanske mer, vad vet jag. inte i tv iaf) utan det är svårt överviktiga människor som verkligen skulle behöva vara kvar... nåja.



ge mig pris för årets längsta kommentar!

2010-09-07 @ 08:26:59
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fy farao alltså, Jag vet hur de är. Ser lika ut hemma hos Familjen tjingtjong. Fast med glass som vi har waaaaaaay way too many of! Men vi båda kanske får köra på purjos metod, färre tallrikar/glas mindre disk =)

2010-09-07 @ 11:19:09
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0