Kvalitetskontroll

Det känns inte som mitt bloggande håller så hög kvalitet för närvarande. Jag bara haspar ur mig saker då och då utan att riktigt tänka igenom det hela. Sådär betyg på mig alltså. Ska försöka skärpa mig. Känner bara att jag har för dålig koll på hela mitt liv för tillfället och jag antar att det smittar av sig här. Det är på tok för mycket som händer och att hålla koll på. Fredda ska flytta och tanken är ju att jag också ska göra det inom en inte alltför lång framtid. Jag ska läsa minst 160 procent på terminen - och från att ha larvat runt med historia och (usch)antropologi i ett halvår ska jag nu läsa juridik på avancerad nivå. Jag känner mig inte riktigt redo faktiskt. Det är fortfarande tusen saker att fixa runt omkring med csn, registreringar, sydafrika-betyg, en lägenhet som bara måste städas i ordning för det ligger papper precis överallt osv. Jag skulle kunna hålla på hela morgonen men det har jag inte tid med för jag måste bestämma vilket ämne jag ska skriva hemtenta om i skadeståndsrätten. Därefter ska jag baka bröd. Sen ner på stan. Sen ut och springa. Sen läsa familjerätt. Jag vet att jag klagade om detta i tidigare inlägg också, men det kan väl aldrig bli för mycket av det onda.

Ikväll blir det i alla fall sambomys. Sista kvällen han officiellt bor här. Imorgon bär vi av till huvudstaden. Det blir trerätters och änglar och demoner. Kvalitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0