Holiday?!?

Jag ballade ur lite igår med för mycket att göra och för lite flyt i det hela, så pojkvän fick leka telefonpsykolog. Ungefär som han i comviq-reklamen ni vet. Jag lovade honom hur som helst att inte plugga efter att jag kom hem idag utan bara ta det lugnt och inte stressa upp mig. Smart kille det där. Jag har väl lite ångest i maggropen men det kan också vara ost och skinkpajen jag precis ätit som ligger och gottar sig där nere i kistan. Planen för kvällen är i alla fall att titta klart på superstars, göra en kopp te och sedan titta på en av de bästa feelgood-filmerna som någonsin skapats - The holiday. Kardemumma! Så, om ni letar efter mig nu hittar ni mig och min bästa vän (den stora, rätt fula och oerhört gula tekoppen) i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0