Visning

Jag älskar att flytta! Jag vet att jag gnäller, men egentligen tycker jag det är skitkul. Inte bärandet då (det överlämnar jag mer än gärna åt karlar som vill visa sig starka), utan det där med att packa ner saker, strukturera kartonger, hitta bortglömda pinaler och skratta gott åt bevisen för att man (trots ihärdig dementi) var fjortis bortom alla gränser när man gick på högstadiet (och antagligen gymnasiet också, fast de bevisen har jag inte hittat ännu).

MEN, jag måste (såklart) studera också och har inte tid att hänge mig åt diverse mystiska jackor och västar med jeansfickor. Har första stochkholmstentan på fredag och började läsa i måndags, så det är bara att bita i det sura äpplet. Men det är ändå någorlunda intressant. Enda problemet är att lägenheten är så tom och tyst så mitt huvud går bananas. För några minuter sen tyckte jag att jag hörde en fågel på loftet så jag sprang upp (så gott det går för stegen) för att se om jag fått en kompis. Men ingenting.

Men klockan två idag har jag i alla fall visning och måste därför fixa till dess nu. Jippi, paus och musik!


Barnen på skolgården där nere verkar ha jättekul, hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0