Syskonkärlek

Ikväll kommer världens bästa pappa, världens bästa mini, världens bästa lillebröder 2 och 3 (rankade efter ålder såklart) och världens bästa lillasyster på besök. Världens bästa Albin och Vilma hänger med de med, de små rackarna. Vilma är dräktig, så jag antar att bäbishundarna kommer de också, vare sig man vill eller inte. Det blir alltså sex personer och två hundar i lägenheten i helgen. Vissa skulle säga att det blir trångt, jag skulle vara kalla det familjen Lundin. Det brukar nämligen bli så när vi är i farten. Men den bästa gåva man någonsin kan få är syskon vill jag säga. Den känslan och glädje (eller ilska och frustration, jag erkänner) jag känner när jag umgås med mina syskon går inte att få tag på på något annat sätt. Även om jag inte träffar dem så ofta så är de ändå gjorda av samma skrot och korn som jag och det ger verkligen ett band som inte går att ersätta, eller bryta. Jag älskar mitt lilla kollektiv!

Kommentarer
Postat av: mariah

tack, det va snällt. klart du kan lägga in en beställning. dock kanske jag tar en liten slant för materialet men det är ok va? :-)

2010-10-10 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0