Me, my plan and I

Det är så bra när man alltid, alltid, är ute i så god tid med saker.

Jag i alla fall precis färdigställt PM:et till dagens seminarium som börjar klockan ett. So far so good. Nu har jag bara matlagning, packning, transport, utskrivning, dusch och en vända "rota i förrådet" kvar att göra innan seminariet, som alltså börjar klockan ett. Sen, efter seminariet som börjar klockan ett (jag vill ju inte att ni ska missa det) så ska jag åka till Stockholm. Tåget går klockan fem, seminariet (som ni vet när det börjar) slutar klockan fyra och jag har världens största väska med mig som jag högst tveksamt kan cykla med. Alltså sätter jag mina sista (på riktigt) slantar på herr Ullman idag, i en förhoppning om att han inte ska förlora sig själv i gamla anekdoter och därmed inte ha koll på tid och rum, så att jag kan kasta mig på cykeln klockan 16.01, hämta väskan och sedan ta apostlahästarna ner till stationen.

Önska mig ett fett, stort, förbannat lycka till. Jag kommer behöva det.


Hade ingen passande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0