Nyårslöfte

Konstaterade att jag inte kunde skylla gymmissen på telefonen. Även om ljudet var av så var ju min planering åt helskotta ändå. Så nu får det vara nog. Nyårslöfte för min skull, men ändå kanske främst för alla som står ut med mig. Jag ska bli planerad. Jag ska banne mig komma i tid till allt. Jag ska göra det jag har tid med och när jag inte har tid ska jag säga det. Sluta vara sån tidsoptimist. Jag är medveten om att jag har generna emot mig då min far är något av det värsta som kan tänkas när det gäller tidsplanering och min mors släkt har ett uttryck "back-kvarten" uppkallat efter sig. Det fungerar som akademisk kvart, fast till alla andra tillfällen. Helst middagar. Men jag ska klara det och jag börjar nu. Nyår infaller i år den femtonde november, så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0