Ny vecka

... nya tag, som det brukar heta. Jag har lagt upp en plan. Veckodagarna skall numera se ut som följer: gå upp med karln på morgonen och dricka te i fåtöljen och titta på nyhetsmorgon innan jag ska åka till skolan. Väl där plugga till jag är trött och sen träna på vägen hem. Sen har jag ledig tid för vad jag kan tänkas få för mig. Titta på vänner exempelvis. Jag tror det blir bra. Få en mening med livet och inte bara gå och dra och fastna framför dålig tv hela dagarna. Första dagen idag!

Den började med att jag låg kvar och sov och stannar hemma.

Men jag ska faktiskt knapra ihop en jobbansökan är planen. Och få iväg den. Sen ska jag fixa lite till här hemma och irritera mig lite mer på pringles-reklamen på tv. "100 chips i varje rör" jadda jadda. Kanske en sväng på stan innan träning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0