Ny domän?

Japp, sitter här med träningsvärken som gud glömde. Inte helt oväntat.

Eftersom blogg.se fungerar sådär ibland, främst på söndagseftermiddagar och kvällar, började jag fundera på om man kanske skulle skaffa sig en egen sån där domän. Och sen tvinga karln att lära mig. Men jag stötte omedelbart på partull. VAD skulle den heta?  Jag kan ju vara den människa i världen med löjligast bloggadress. JLU. Jo, jag har ju förvisso en minst lika stor rumpa som j.lo. Men resten ser ju inte lika bra ut så det är ju dumt att flytta fokus alltför mycket till ändalykten. Den enda som kan tänkas slå mitt fåniga bloggadress är mitt twitternamn. Varför skriva sitt namn bakofram? Varför inte bara skriva det rätt? Jadu, många frågor och så mycket sinnesförvirring. Så, för att avsluta den korta historien som blev lång; det blir nog ingen domän förrän jag har bytt namn eller fått lite fantasi i julklapp. Så ni vet.

(Jisses vilket nödvändigt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0