Magasin

Jag behöver hjälp. Och som vanligt vänder jag mig till er. För många år av studerande har fått mig totalt efter på alla plan i samhället, förutom inom juridiken kanske (förhoppningsvis). Så därför tänkte jag att det var dags att uppdatera mig lite. Mode och inredning tänkte jag satsa på, som den djupa person jag är. Och visst, bloggar i alla ära - men jag tar oftast inte med mig datorn in på toa. Jag behöver helt enkelt tidningar, eller magasin som det även kallas (i väldigt många år förstod jag dock inte vad ett magasin var, trodde folk ständigt pratade om Björne på något sätt). Så, ge mig era bästa tips på mode- och inredningsmagasin. Elle, Solo, Damernas, Hus&Hem, Antiknågonting osv. Finns på tok för många och jag är inte så sugen på att utreda vad jag ska använda mig av för att utreda, om ni fattar. Tänkte att jag kunde önska mig prenumeration i julklapp.

'

??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0