Konsten att komma igång

Det vankas träningspremiär i stan. Ska försöka leta på ett av alla de Nautilus-gym som finns här, väl där planerar jag att svettas. Pettersson ska med, så vi är i alla fall två. Gå vilse tillsammans kan vi kalla det. Imorgon ska jag till skolan också har jag bestämt. Det är ju ingen vits att gå upp sådär tidigt och vara duktig när man ändå bara ska vara hemma. Det innebär oundvikligt att man någon gång under dagen kommer somna på något ställe och resten av tiden inte kommer vara så produktiv ändå. Så, som sagt, imorn blir det campus.

Men nu blir det smörgåsrån i fåtöljen framför tv:n. Smack.

Kommentarer
Postat av: Fia

Var bor ni Kallur?! :D

2010-11-03 @ 16:56:56
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0