Jobbet

Vaknade upp idag med julkänslor i hela kroppen. Går här och nynnar julsånger.

Idag ska jag till jobbet för första gången så jag tänkte gå er till mötes och berätta vad det är. Det är inget speciellt egentligen. Ska jobba extra på Swedbanks telefonbank. Men det känns superbra. Jag är ju så vansinnigt less på det här med att studera nu så det känns jättebra att bryta av med något. Nog för att studierna 200% och jobb på det kan bli en det att göra, men jobbet är inte mer än minst två pass i veckan, fem timmar åt gången. Och det är flexibla med scheman så det kommer gå kanon. Får nog jobba där i sommar också (om jag sköter mig dvs.), vilket vi alla kan stämma in i "woho" åt (kan dock inte fatta att jag fortfarande är kvar i "sommarjobbsträsket", 25 år gammal). Så inget näs i sommar (konstigt) men jag orkar inte bo i resväska en sekund till av mitt liv. Nope, jag stanna här jag.

Men nu måste jag börja irra runt efter kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0