Hur skriver man muffin i "bestämd plural"

de där muffinsarna??

Kan i alla fall inte göra annat än att tipsa om 'Emmas muffins' (som de nu heter enligt mig). Riktigt gott, smakar precis som lussebullar men är bra mycket lättare att göra. Och tar kortare tid. Och eftersom jag har ärvt min mors fina egenskap att alltid bränna en plåt vid bullbak är det helt klart positivt att bara ha en plåt som jag kan sitta och vakta i de 20 minuter som krävs.

Man kanske till och med kan peta i russin i degen så behöver man aldrig mer göra bullar igen.


Med en SOFFA bakgrunden. tada.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va smart det där med russin, tanken slog mig inte ens, haha. Men vad ljusa och fina dina blev, mina blev rätt mörka på toppen liksom.

2010-11-20 @ 21:09:47
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0