Framme

Nu är jag äntligen på plats och ska omedelbart sluta tjata om den här flytten. Den har liksom tagit upp all tankeverksamhet i mitt huvud ett tag nu, sorry. Men nu är jag framme och ser med glädje fram emot att bombadera er med information om uppackning (förvisso fortfarande flyttrelaterat, men ändå en ny dimension på tjatet), målning, bordsslipning osv. Kanske till och med kan skrapa fram några före och efter bilder, vem vet.

Just nu är det kaos btw. Vi har nog säkert tre kvadratmeter fri yta att röra oss på. Men den underbara väggen är uppe så nu har vi ett sovrum (oo, jag anar bilder redan här...). Där tänker jag sova som en prinsessa med sin prins i natt. Första natten av många som stockholmsbo.

Kommentarer
Postat av: mariah

jag vill se MASSA bilder!!!

2010-11-02 @ 07:50:18
Postat av: tess

jag med!! och kul att kunna åka till storstan och träffa dig:)



tror det finns mängder med byxor för din fina rumpa också! så problemet kan du nog lätt skaffa dig;)



med dalarnas största loppis menade jag tulavippan. stod då i tidningen att det var det största, haha.

2010-11-02 @ 09:03:18
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0