...

Men jisses, här var det dött. Sorry för det. Twittrandet var tagit över mitt liv, så ni kan ju alltid se om jag sysslar med nåt spännande om ni tittar till höger. Även om ni vägrar börja twittra själva (pik).

Sitter iaf på tunnelbanan på väg mot petterssons hushåll för en stund med just Pettersson och Hanna. Ngt vin har jag dock inte inhandlat så det blir kranvatten för mig. Men det är hälsosamt har jag hört.

Gårdagen blev inte så hemsk som jag befarade. Vi fick sluta seminariet tidigare och Julia och camilla var lediga så jag satt med dem hela eftermiddagen. VG på kursen blev detn också. Men nu får det vara slut på Linköpingsbesök på ett tag. Sj har ruinerat mig sista månaden. men tro det eller ej, de har alltid varit i tid.

nu ska jag av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0