Dag 7, min bästa vän

Jag skulle kanske ha läst igenom den där listan noggrannare innan jag tog på mig att utmaningen att uppfylla den, för det här är inte lätt. Att säga att jag har en bästa vän går helt enkelt inte, jag har så många.

Men jag tänker ändå nämna en och det är den person som av något händelse är den som fått lyssna mest och sagt flest sanningar till lilla mig. Brutal ärlighet är hennes motto och för det ska hon ha en stor eloge. Hon har stöttat mig med råd och dåd så många gånger att de inte kan räknas. Hon är ärlig, rolig, vimsig, bestämd, en drömmare men mest av allt en fantastisk människa. När vi bara sitter i hennes soffa och läser Sofi's mode och yttrar ett ord per halvtimme känns hon nästan mer som en syster än vän.

Och jag hittade hela 1 bild med oss båda på. Fullt fokuserade på varandra, not.


Men som sagt, jag har många underbara vänner som jag vet alltid finns där. Och det är en lyx, att ha så många namn i telefonboken att ringa när det skiter sig. Eller när det går bra. Eller när man bara vill.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Aaaaaaaaaw! FINA JOHANNA! Tack!!! Detta gör mig verkligen super glad! Och allt ovanstående du skrivit passar in på dig med! Du är bäst!

2010-12-01 @ 03:50:57
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0