Dag 5, vad är kärlek

Detta skall författas på vinad hand på en trasig iphone, så kvaliteten bör bedömas därefter.

Kärlek för mig är framkallade känslor. Och alla känslor. När en person framkallar allt hos en annan så tror jag verkligen det är kärlek. När man blir glad, ledsen, lycklig, förtvivlad, euforisk, irriterad, lugn, frustration, upprymdhet, uppgivenhet, pirrig, pigg, trött och alldeles underbar; då är det kärlek. För jag tror inte på oproblematisk kärlek. Men att känna allt detta för en person och samtidigt vilja vara med personen varj dag, varje sekund. That's love!

Och jag kan inte säga annat än att det finns en person i mitt liv som får mig att känna just allt det där. Han heter Fredrik och, må va frustration och elände, ingen annan gör mig lyckligare! Jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0