Crib

Klockan är kvart över tio och jag har redan gjort hälften av dagens plugg. Det känns som om jag kan komma att bli en bättre student och människa av Freddas tidigare mornar. Gårdagen handlade om att fixa i ordning lägenheten. Det blev rätt bra, men väldigt provisoriskt på många ställen. Men här kommer i alla fall ett litet hörn.

Före.


Efter. (Som även kan ses som förebilder till nästa omgång "renovering")



Nu ska jag promenera till någon liten spelombudsbutik i krokarna och se om de har vår tv-box. Schenker glömde visst meddela oss om var och att vi nu fick hämta den. Så det ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Myyyys, jag vill komma o hälsa på framöver. :-)

2010-11-04 @ 07:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0