Blocket

Jag bara älskar människor, bra människor. Enkla människor som man mår bra av att ha att göra med. Det finns inget så upplyftande som när man har ett problem och personen i andra änden i luren bara säger  "det är inga problem" och "det blir jättebra"! Då vill jag rusa till närmsta blomaffär och skicka ett blommogram som tack. Eller ett kort i alla fall. Och kanske en godispåse till mig medan jag ändå är ute och ränner. Soffan skall i alla fall hämtas idag nu. Kalas. Fåtöljerna är förvisso sköna men de är inget man kurar upp sig i en tidig lördagsmorgon framför vinterstudion direkt.


Sen har vi bestämt tavlor också. Kommer bli bra det här. Bra dag det här. Tentaplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0