Åkomma

Med facit i hand var det inte en så bra idé att missa att äta middag igår och gå på saffransmuffinsarna istället. Uppenbarligen klarar magen min inte av det. Så, min fullproppade skoldag med tenta och obligatoriskt seminarium slutade med (ursäkta ärligheten) kräksessioner på toaletten. Först mitt i natten och efter att klockan ringde. Så det var bara att somna om - och vakna efter att tentan var över. Jahapp. Dålig tajming är bara förnamnet.

Men istället tar jag mig en ledig dag. Har precis matat magen med fil och den sa 'tacktack' och kurrar nu belåtet. Sen tänker jag softa och städa lite. Måla en tavelram också. Och sitta i soffan. Så det blir nog bra det här. Bara sjukt jobbigt att göra tentan senare istället. 21 december närmare bestämt. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0