Vuvuzelas

Jag ser att tv-tittarna inte gillar ljudet av de där tutorna sydafrikanerna har på läktaren. De är tydligen "outhärdliga" och "borde förbjudas". Men kom igen när ni suttit på läktaren bredvid dem. Gärna lite bakis. Då kanske man har tillåtelse att klaga. Annars kan jag meddela att de faktiskt har vissa "sånger" de kör med de där och att oljudet ÄR 10 000 gånger värre än vad som går igenom tv:n. Detta vill jag såklart bara meddela för att jag anser mig vara Sydafrika-expert (höhö) - och möjligen för att den där champagnen är slukad.

Jag har också ådragit mig ett enormt brännmärke på armen från popcorn-kastrullen. Det smärtar.



Oljud!!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

jag gillar dem! förutom när de missbrukas.. hade varit bättre att använda dom för nåt syfte och inte bara tuta så mycket som möjligt. men det höjer stämningen på tvn iallafall men jag skulle inte vilja sitta bredvid en:)

2010-06-12 @ 09:55:55
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0