Running running


Jadu, Cmilla. Jag skyller på någon form av påtryckning eller eventuellt P3 dokumentär som är min bästa vän i spåret. Jag har i alla fall sprungit idag. Sverigepremiär för 2010 och jag måste stolt erkänna att rundorna i Kapstaden har gett resultat för jag har nära på halverat tiden för 2.5:an (jag vet att det inte är speciellt långt...) sen i höstas. Dessvärre betyder väl det att jag måste springa längre nästa gång, men så länge P3 forsätter producera så fortsätter jag springa. De nya skorna fungerade perfekt också, inte ens ett skavstår. Åååå, vad duktig jag är!



Kommentarer
Postat av: cmilla

Ok, maste ju bara saga nu da, jag har axa sprungit idag =) men det var knappast nagon bra tid. Hade far min med mig och han gjorde ett tappert forsok kan vi val saga =)

2010-06-08 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0