Project garderob

Inspirerad av Mariah är det nu dags för Project garderob. Alla kläder från resväskan ligger tvättade och klara i två fulla IKEA-påsar. Dessvärre är utrymmena där de ska in redan fulla. Det är såklart ett enormt mysterium, men det spelar liksom ingen roll. Det måste fixas av någon, och den någon lär väl bli jag. Dessutom har jag på två dagar hemma konstaterat att HM för närvarande erbjuder alldeles för mycket trevligt. Och då till och med HM i Linköping (är detta sant eller har jag bara varit borta för länge?). Därför ska jag nu ta övervåning i besittning och planera, strukturera, organisera, vika, slänga, fundera. Ja, ni fattar. Det kommer ta ett tag, men karln är upptagen med sina studier (han skulle inte ens hinna med vår planerade springtur idag, hmpf) så jag har gått om tid att göra klart innan någon behöver golvutrymmet där uppe. Detta ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: cmilla

okej. Jag behover en forklaring. Det har med joggingskor och springturer. Jag fattar inte. Jag har aldrig stott pa en storre motstandare an dig. Vad har hant, och NAR hande detta...jag vet att jag last att du sprungit forut, men har da trott att det varit enstaka handelser. Snalla forklara for mig =)

2010-06-08 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0