Prins

Idag anländer min Prins till byggden och sommaren kan starta på riktigt. Alla kära vänner som man inte sett på ett halvt sekel (känns det som) börjar trilla hit, solen skiner och man är lite halvledig från jobb. Joanna har utlovat överraskning också. Tror inte det kan bli så mycket bättre faktiskt!

Karln är i alla fall i Köping för tillfället så jag planerar att äta frukost och åka upp till jobbet för att utföra ett försök till att få vara ledig en helg. Vet inte hur det kommer gå, men med ett gäng bra sköna kollegor så ska det nog kunna lösa sig kan jag tänka.

Helt makalöst så positiv man kan känna sig ibland! (Det enda dåliga verkar vara att jag omöjligt kan stava rätt till positiv på första försöket).

Så, dags att rida på denna lyckovåg ner för trappan och börja med dagens bestyr!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Alla..... Mhm. OK

2010-06-25 @ 15:16:01
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0