Onsdag morgon

Idag är det onsdag och jag är vaken efter att ha legat och dragit mig i sängen i en och en halv timme. Kvalitétstid mina damer och herrar. Idag ska jag luncha med Hanna. Hon fyller år idag, och eftersom hon inte läser här tänker jag nästan att jag kan komma att överraska henne med den kunskapen.

Idag har jag kommit på ännu en gåva till mänskligheten. Mjölk. Smakar ju bedårande bra när den inte är gjord på ett sådant sätt att den håller i 40 dagar.

Annars skall dagen ägnas åt mina två VM-magasin! Helt underbart... Drömelva skall tillverkas och en plan för hur jag ska kunna titta på nästan alla matcher utan att min pojkvän skall dumpa mig skall utvecklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0