Get exited

Det är en spännande dag idag. Inte nog med att fotbollsfesten drar igån, men idag tar min kära karl examen! I fyra år har han kämpat med alla PM och rapporter, redovisningar och labbar och idag är han äntligen klar. Själv är han inte speciellt upphetsad alls och tycker inte att det är så märkvärdigt. Men det tycker jag.


Du har varit så fantastiskt duktig älskling!


Och från och med idag kan du stolt titulera dig någonting i stil med magister i systemvetenskap, eller informatik, eller vad det nu hette på engelska.


Kommentarer
Postat av: Fia

åhhh, gud va skönt, jag ska vara alldeles överlycklig när jag (förhoppningsvis) är där på onsdag!



för övrigt är du toksöt på bilden här uppe! :)

2010-06-11 @ 09:43:56
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0