Fotbolls-vm

Ni har väl inte missat att fotbolls-vm börjar imorgon. Den andra matchen spelas i Kapstaden, Green Point Stadium. Jag ville inte säga något mer om det än att jag har varit där. Det är coolt tycker jag. Jag känner mig sjukt laddad i alla fall. Den enda problemet är den här drömelvan. Jag har inte fått mina pengar från depositionen för boendet och inte heller mina skattepengar så jag kan inte betala för den där förbannade avgiften.

Sen tog jag en paus i bloggandet och tittade kontot, och då har skattepengarna trillat in, vilket gör att det här inlägget är helt meningslöst. Men skit i det, jag har inget annat att skriva ändå. Så nu ska här fixas drömelva!

Lycka till idag Fredda!

Kommentarer
Postat av: tess

ja? alltså all text är uberstor när jag kommer in på din startsida:)haha. jäkligt rolig varningsskylt ockås med döskallen, hahah.



jag kommer den 20e:)

2010-06-10 @ 11:08:18
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: tess

man kollar ju inte så ofta på sin startsida själv:) skattepengar är alltid trevligt:) får se om jag lyckas med mina avdrag!

2010-06-10 @ 11:34:16
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hmm, ja men om du är själv och min kille är högst frånvarande så tycker jag annars skype låter bra. Du e ju aldrig online ju! Jag sticker på massage inom en rätt snar framtid, sen tänkte jag eventuellt försöka mig på kladdkaka till kväll. Wish me luck!

2010-06-10 @ 11:52:47
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0